Werken bij

Bij Lentekind willen wij dat alle kinderen tot bloei komen. Dit doen we door het bieden van zorg en ondersteuning, maar ook door de kinderen de kans te geven te groeien en te ontwikkelen.

Bij Lentekind werken we in teams. Per groep kinderen is er een team die het gehele jaar door de dagbehandeling verzorgt met de disciplines orthopedagogie, psychologie, logopedie, fysiotherapie en ergotherapie. In tijden van vakantie of ziekte bestaat er een invalpoule van medewerkers. Deze medewerkers zijn ingewerkt op alle groepen. Naast de inval is er ook een logeerteam die de logeerweekenden verzorgen.

Stichting Lentekind is uniek in de regio als organisatie met haar visie op ontwikkeling en beweging. Lentekind is daardoor ook een groeiende organisatie en zoekt hierdoor regelmatig gediplomeerde en ervaren krachten ter versterking van ons team. Voor het inval en logeerteam zijn wij altijd op zoek naar medewerkers, dus als je interesse hebt, kijk dan bij onderstaande vacatures en reageer snel!

Ook stagiairs van MBO & HBO zijn meer dan welkom. Mocht je op zoek zijn naar een stageplek voor je MBO of HBO eindstage of 2e jaar stage, lees meer over ons aanbod op leerlingen & stagiairs

COVID-19 maatregelen

Bij Stichting Lentekind volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Mocht uw kind of iemand in uw gezin (milde) symptomen van Covid-19 hebben, dan moet u dit voor een bezoek aan ons dagcentrum aan ons laten weten! Voor meer informatie over de symptomen en ons beleid; Lees hier meer…