Nieuws over de verbouwing
(update 31 maart 2021)

Update van de verbouwing (31 maart 2021)

Vandaag is het nog een dag voor oplevering. Er wordt nog heel hard gewerkt om de laatste puntjes af te maken! Hieronder een impressie.

04 maart 2021

De verbouwing vordert gestaag en de verhuizing komt in beeld. Ook met de tuin zijn al flinke vorderingen gemaakt.

21 december 2020

We zijn weer een fase verder met de verbouwing. Met kerst zijn we wind en water dicht!

Hoogste punt bereikt!

4 november 2020 is het hoogste punt bereikt van de ver-nieuwbouw van Lentekind! Dit werd gevierd met traktatie voor medewerkers en chauffeurs op bolussen, voor de kinderen chips en voor de bouwers een cadeaupakket van bier, worst en kaas in een pakketje! Het was een feestelijk moment en dat mag gevierd worden met alle betrokkenen.

Hieronder kan je zien dat er is gestart met het metselen van de binnenmuren en dat de verdiepingsconstructie er al op staat. Na de herfstvakantie starten ze met metselen van de buitenmuren.

De vloeren zijn gestort. Je kan nu goed zien hoe groot het pand gaat worden. In week 44 gaat Fraanje de buitenmuren opbouwen (metselen). Dan zal het met grote stappen zichtbaar worden.

De fundering is vrijdag 19 september 2020 gestort. De vloeren volgen hierna.

Beste ouders/verzorgers, Lentekind is en blijft open!

Naar aanleiding van de persconferentie van 18 december 2021 over de Omikron variant van COVID-19, willen wij er alles aan doen om Lentekind open te houden. Wij hanteren daarom extra maatregelen… Lees er hier meer over…