Groeien en bloeien bij Lentekind

Bekijk video
Dit is een alternatieve tekst.
Over Lentekind

Plezier, passie & professionaliteit!

Lentekind verwijst naar het seizoen waarin groei en bloei centraal staat. Wij denken dat élk kind en jongvolwassene zich kan ontwikkelen, ongeacht de mate van beperking, door beweging, beleving, muziek, digitale innovatie, spel en plezier. Lentekind biedt daarvoor een warme, vertrouwde omgeving met kleinschalige groepen waar je kind zich snel thuis voelt. Lentekind geeft jouw kind de hoogste kwaliteit van zorg en dat doen we met passie en professionaliteit!

Het laatste nieuws via onze socials

Blijf op de hoogte

In 2022 is Lentekind begonnen met de groep Facilitair Team, dagbesteding voor 3 jongvolwassenen. In twee jaar tijd is de groep uitgegroeid tot een hecht team van 8, die er dagelijks aan bijdragen dat Lentekind schoon, gezellig en voorzien van materialen is. De jongeren helpen ook met activiteiten als equitherapie, koken voor de logeerweekenden en alle thema activiteiten. Kijk eens hoe mooi ze Lentekind voor het thema Lente/Pasen versierd hebben! #dagbestedingjongeren #dagbestedingjongvolwassenen #themapasen #themalente
Na een ochtend dagbehandeling mochten de kinderen van de Flamingo's even ontspannen met een heerlijke middag bij Geitenkaas- en Zorgboerderij Pollehof in #Kwadendamme. Een hele ervaring om geiten te ruiken, voelen en aaien. Wat een gezellig-geit!
Houd jij van afwisseling en ben je een doorpakker? Dan is deze vacature wat voor jou! De Blauwe Vis is één van de eerste (oudste) groepen van Lentekind. Kinderen stromen uit en daardoor verandert de groep langzamerhand van samenstelling. Het is een gezellige groep met kinderen en jongeren van 5 tot 23 jaar, met Down syndroom, autisme of EMB. Je krijgt er gratis een stel vrolijke. professionele en gepassioneerde collega's bij. Bekijk ook de vandaag geplaatste reel. #linkinbio #vacature #gehandicaptenzorg #middelburg #pedagogiek #socialwork #pedagogischhulpverlener #deleukstebaanvanzeeland
#vacature #gehandicaptenzorg #middelburg
Lentekind leestip voor het weekend Onze 30 vrijwillige chauffeurs zijn een onmisbaar onderdeel van Lentekind. Elke dag brengen ze de kinderen veilig naar onze dagcentra in Heinkenszand en Middelburg, elke dag brengen ze de kinderen weer veilig thuis. Lees het verhaal van Piet, die zo mooi vertelt hoe dit vrijwilligerswerk kleur aan zijn vrije tijd geeft 💚 #linkinbio #vrijwilligerswerk #zeeland #heinkenszand #borsele #middelburg #gehandicaptenvervoer