Ik zoek

Lentekind biedt verschillende vormen van ondersteuning aan. Ze zijn allemaal gericht het kind en het gezin verder te helpen groeien en te helpen in de opvoeding waar nodig. We onderzoeken wat voor jullie het beste werkt en we sluiten hier zoveel mogelijk bij aan.

Wij hebben verschillende mogelijkheden voor kinderen, jong-volwassen en hun gezinnen zoals; therapie & behandeling, dagopvang, dagbesteding en nog veel meer. Bekijk in het menu de mogelijkheden en lees er meer over. Ieder kind of jong-volwassene krijgt bij ons een persoonlijk begeleider toegewezen. De persoonlijk begeleider is verantwoordelijk voor een goede zorg voor uw kind.

HKZ-keurmerk

Lentekind heeft het HKZ-keurmerk (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector). Dit betekent dat wij intern de zaken goed op orde hebben, het kind en de ouders centraal stellen en voortdurend werken aan het verbeteren van de zorg- en dienstverlening.

Bij Lentekind werken deskundige, toegewijde en ervaren medewerkers. Alle medewerkers hebben een diploma in de verpleegkunde, pedagogiek of social works behaald. Alle medewerkers worden jaarlijks geschoold, werken methodisch en hanteren diverse codes.

Deel óók jouw ervaring
op Zorgkaart Nederland

zorgkaart Nederland
COVID-19 maatregelen